Adore you..

I lördags sååå, såg vi ju film, sen for vi till Hissjö Handel och köpte massa dricka, chips osv för kvällen. Träffade på Josse där som jobbade då. Jag vill typ fråga om jobb där! Skulle vara praktiskt ändå eftersom jag bor så nära, + att det skulle vara kul också:) men jag vet inte om dom behöver fler, fast man kan ju alltid fråga..

Sen så for vi till Jonzza, gjorde aaasgoda blåbärsmilkshakes! och försökte fixa med datorer osv ,men det gick inte så bra.:P

Sen blev det hem till mig igen, duscha. sen så åt vi tacos, drack lite cider och snackade. Efter ett tag så kom Ante och Lukas, mer snack och musik osv :) hade ju tänkt att ha Skräckfilmskväll. på alla hjärtans dag, passande eller hur? Men eftersom jag har nåt skitnerladdnigsprogram eller internet eller vad felet nu är , så laddar filmerna nästan klart sen så laddar dom inget mer! kul.. :/ så det blev motorsågsmassakern. Ingen kollade egenligen på filmen, satt mest och snackade osv. :P
Tog fram vattenpipan, satt och rökte ganska länge och bestämde oss för att dra till Bygdsiljum dagen efter. Så vi gick och la oss massa folk i min säng, soffa och på golvet ;P

Upp klockan typ halv 8 i morse för att alla skulle hämta grejer hemma hos sig osv.. Jag, Jonzza, Ante, Lukas, Sofia och Anna N. Då vi var på Röbäck för att Anna skulle hämta sina grejer så dog batteriet på bilen! som tur var så var Annas pappa så snäll och lånade ut hans bil till oss :P Tog ett tag att hitta dit osv men äntligen typ halv ett så började vi åka slalom och sånt. Åkte en timme och det var inte alls speciellt kul. och då jag inte åkt på typ 4 år :så var jag lite ringrostig :P gick och fikade lite, sen for vi ut och åkte igen. Då blev det faktiskt riktigt roligt!= ) hoppade liite, osvoosv. men det var kul iaf!:) sen åkte vi hem runt 4, . kom hem vid typ halv 6. Då blev det tacos igen ;) och sen massa cheesecake och youtubeklipp med mamma och syrran.

Nu blir det att bädda till min säng igen :P sen duscha sen sova. skööönt!

 Bygdsiljum


 Goo milkshake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0