goodmorning

Åh, kändes aasskönt idag då jag bara kunde somna om hela tiden, sen då jag klev upp kl tio så hämtade jag frukost och satte mig med datorn framför MTV och bara tog det luugnt! :)

Okej, städade inte mitt rum igår. Men fixade litegrann i vårat förra kontor som ska bli.. eh.. nåt annat nu :P  lite relaxrum,gästrum eller nåt sånt iaf;D Skulle vara ganska kul om vi köpte en massagebänk dit också. faktiskt:)

Sen har vi fått nytt golv i hallen utanför mitt rum. Det mesta är klart men ska väl göras helklart idag. blir typ braa. Känns roligt att få göra om massa hemma nu. Har haft samma jättelänge så det är kul med lite nytt:)

Nu ska jag göra mig klar för att dra till stan. hare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0