Ta mig tillbaks igen, tillbaks till alla minnen

Vi åkte först till bygdeå och ringde för att veta var bygdegården var, MEN då fick vi höra att festen var flyttad till Norum, JAHA , Var är det då? Vi var inte ens säkra på om det skulle bli nåt, men tillslut så kom vi oss iväg iaf, det var typ 1000 mil rakt in i skogen...

Då festen äntligen dragit igång så var det faktiskt riktigt roligt :) Träffade på "Nils Holgersson" och idas tvilling ;) osvosv hahah

Nu ligger jag, ida, jonzza och fredde in my room. Jonzza och Fredde ska se nån tecknad skattkammarplanetenskit och jag och ida ska se Fjorton suger nu, riktigt länge sen jag såg den..Den är ju bra :) . Måste bara fixa nåt att äta först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0