Mangooo <3

Sitter och trycker i mig mango nu , bara gooott. Men godare ofryst. IAF såå har jag pluggat lite småföretagande ikväll. Tidigare så var jag på step up dance. gick faktiskt bra med tanke på att det var första gången jag var på det. :) efter träningen hämtade mamma upp mig och vi for på Rusta för att hitta nån bra färg till då vi ska måla om i hallen där uppe i helgen. Men tyvärr så var det slut. Då for vi till Hippo eftersom syrran rider där. Jag satte mig i cafeterian och pluggade småföretagande och sen for vi hem.

Måste erkänna att då jag och mamma var på rusta så tänkte vi tanken att VARFÖR måste man egentligen plåga sig själv med att inte köpa godis då man är sugen? så just därför köpte vi en låda ... Åt så jag fick ont i magen.

Nu snart så ska jag köra corepasset (eller, en låt) för mamma, och kanske syrran. Känns ju pinsamt :O Eftersom man inte är så duuktig på sånt där .. men bättre att börja på dom än att komma helt oförberedd imorgon och tillochmed bli filmad! ...shit :S pirrit i magen kommere bli då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0