Load up your bullet, shoot me through the head

Mycket bättre humör idag iaf! :) Ser kanske inte ut så på rubriken, men det där är från nån skön gammal låt som jag fick över msn nyss ;D

Blev iaf ingen redovisning i historia idag heller eftersom internet försvann på hela skolan så vi kunde inte skriva ut papperna osv. skönt på ett sätt. vi måste få förbereda oss mer! Så det blir nog på måndag istället..

Håller på plugga Naturkunskap just nu, det är faktiskt ganska kul! Har typ suttit med dom här instuderingsfrågorna i 2,5 timmar nu, men bara 2 kvar ;D

Plugg med glass,banan,oboy
(Jag vet, jag är inte nyttig av mig.)


Sen kom mamma just upp med en semla åt mig, årets första!



Känns ju bra att jag sitter och trycker i mig sånt här istället för att vara på Nolia och springa med josse.. Men imorgon blir det då dans och sen gymma så det blir braa

"Beer, beer, beer, I'm going for a beer. Beer, beer, beer. I'm gonna drink some beer. I like drinking beer. Lovely, lovely beer!" Sjukt stämning på den låten ändå! :D (party hos Jonzza!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0