"Hej jag heter Selma, vill du ha en semla?"

Även den här dagen åkte jag till skolan via Vindeln. Alltså ca 2 timmar för att ta sig till skolan. kulkul;) Men nu var iaf emelie på bussen också, så inte lika tråkigt som att åka sjäälv och försöka hålla sig vaken så man inte sitter där och sover med munnen helt öppen;D men men, ganksa jobbig skoldag också, somnade på småföretagande och var sjukt trött på naturkunskapen också... Tog trebussen hem eftersom jag inte orkade sista lektionen som var matte. :P Efter det så har jag ätit massor av semlor, suttit vid datorn och såånt.

Nuuu måste jag dra, min dans börjar halv nio såå kanske bäst att börja byta om innan vi drar:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0