Hearts burst into fire

Sitter här med en filt runt mig och trycker i mig K-special och macka. Sen hade jag tänkt jag sova igen. Vaknade just av att jag somnat som en krok medans jag skulle göra svenskan :/ bra angelica! så jag har sovit 1½timme nu. grrrreat...! orkar inte göra svenskan nu heller men iofs jag har ändå inte alla böcker man ska ha så jag måste nog göra den imorgon istället. Jag hade bara tänkt fika sen sova igen. Fast nu blev jag överpigg men får hoppas på att det går sova ändå, ska försöka iaf.. ååååh :P  GODNATT!




BTW sandra, jag hatar dig för att du installerade Tetris på min dator
:( Det är verkligen ett beroendeframkallande spel! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0