Heartfelt lies

slutade 14.40 idag. en timme tidigare typ. gaanska skönt!:) Jag, Sandra, Marre, Lotta och Malin gick till stan, jag inhandlade lite olika smågrejer, ansiktsmask som jag tänkte lägga ikväll, nagellack, smink osv.

Sen så gick jag till USM, träffade Ida, Jonzza och Fredde där. Även Hampe som jag itne sett på flera år :O så det var lite kul :P Vi snackade lite om helgen osv sen drog jag och Ida på Subway för att käka middag och efter det gick vi och köpte lite godis sen gick vi till bion och såg I Taket Lyser Stjärnorna. Den var ritkigt bra! Både sorgsen och rolig, så helt klart sevärd! Sen köpte jag ett rabattkort så jag kan gå och se tre filmer för halva priset mån-tors i tre månader:)

Nu är jag iaf med ida, hon ligger och pluggar i min säng och jag ska väl börja fixa för helgen. Fest imorgon och Filmkväll hos mig på lördag :) askalaas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ron pope fireflies <3

2009-02-12 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0