You better die young

slapp dag i skolan idag, hade bara historia och film idag så slutade 11.40 och det var ganska sköönt:) Inget 3timmars hål och dans idag för vi fick kompledigt för en grej så :P

I fredags var det då fest hos Jonzza igen. Det var riktigt roligt, som vanligt ;D dans, singstar, trevligt folk, bastu för några, osvosv. :) Några blev ritade på och vissa blev slagna i ansiktet. (dom ville bli slagna, varför vet jag verkligen inte.. ;P )
Bilder kommer iaf senare =)

Dagen efter så drog dom flesta hem efter lite krångel med att gå till bussen / åka bil osvosv :P jag, fredde och jonzza var kvar och käkade lite mat, såg film osv sen var vi duktiga och drog till USM för att gymma! så jag sprang ett tag på löpbandet sen körde vi ben och lite sånt. Efter det så for vi runt och letade nåt bärbart minne på affärer som jonzza skulle ha. sen for vi hem till Fredde för att duscha och sånt innan vi for till Berghemsgrillen för pizza! :) men fredde blev inte mätt. så vi drog på donken och åt lite där också :P jag blev proppfull med mat och var mätt hela kvällen. Ganska jobbigt faktiskt :P
Efter maten så drog vi iaf till Bowlinghallen och bowlade med Sofia, Sandra och Oliver. Blev ingen strike för mig den här gången. men det var kul ändå!=) + att våran bana blev cp två gånger också, men jaja. Då vi hade bowlat klart visste vi inte alls vad vi skulle göra men Sofia ringde då Lucky som hade lan med Ante och André så vi drog dit och spelade lite cs och kollade på äckliga videor ;D Seeeen så skjutsade jonzza hem lite folk och jag, han och fredde drog hem till mig ett tag och bara tog det lugnt.

   Här skulle jag försöka få en bild på Jonzza/fredde i en leksaksbil på Godishuset men det gick inte speciellt bra..

Igår, söndag. sååå.jaa jag sov, sen Pluggade jag faktiskt!:O :D Gjorde lite gruppträning - musikanalyser  och historia powerpoint :P Sen var det tänkt att jag och sandra skulle dra och träna men vi orkade inte utan istället så kom sandra hit, vi bakade Pollykaka(goood!) pluggade lite historia, och sen såg vi Wild child som slutade typ 2-halvtre. sen upp kl 06.00 imorse. inte konstigt att jag var trött idag och somnade några gånger på historian :P heh. jaja :)

Känner att det här blev ett vääldigt långt inlägg men , det får ni leva med!  Nu ska jag försööka plugga lite av varje sen blire att dra tillbaka till stan vid halv 4 till en Jobbintervju på Online. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0