Blue eyed friend

Efter skolan var jag, pappa, Ruth, Coffe och Jesper och åt på sibylla (bstn) =) Sen for Jesper och Coffe med bussen till deras pappa i skeå och jag tog bussen hem. Pappa och Ruth däremot körde till flygplatsen. Så just nu är dom i Sthlm och imorgonbitti går deras flyg till Canarieöarna!  

Sen har jag mest suttit vid datorn. tvättat lite kläder och bara tagit det lugnt. Så sjuukt skönt då man inte har nåt plugg! :) Imorgon efter skolan ska jag dra på stan. Shoppa massa kläder förhoppningsvis. Var riktigt länge sen faktiskt, så det behöövs :P På kvällen har jag ingen aaning om vad det blir. hoppas på nåt kul , annars kan det vara skönt att bara ta det lugnt. eller.. kanske inte, :P aja jag får se vad som händer. Nu blire sängen iaf. gåånatt:)

Taggar FETfest på lördag ! : D

Dead By April kommer till PDOL i sommar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0