Almost lover

riktigt slapp dag idag! sovmorgon, historia, svenska, lunch, tolvbussen hem :)  Men tror jag är lite sliten efter helgen, kunde nästan ha sovit förbi min hållplats där jag hoppar av bussen :P haha hade ju kunnat bli mindre kul..  sen då jag skulle gå ner för trappen i bussen på vägen ut så höll jag typ på att ramla, så jag slog i benet också. greeaat, nu har jag ont i benen både från byxknölar i pjäxorna från igår och bussen idag.. ;P

Sov ett tag då jag kom hem, sen mest suttit vid datorn (okej emelie du hade rätt, jag har inte varit speciellt duktig med pluggning idag ;P ) Men jag ska faktiskt göra iaf lite på avspänning&stresshanteringsuppgiften och försöka få den så klar som möjligt.

Veckan:
Måndag - Bodypump,
Tisdag - Dancehall (?) ,
Onsdag - Step up dance
Torsdag - Avsp. klar , Coreredovisning (filmning) en låt.
Fredag - Småföretagandeprov

plus massa plugg, helst varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0