Without you guiding me, I’m lost and so confused

Har gått ca 1,5 vecka av lovet nu. Inte orkat blogga nånting typ, men tänkte väl skriva lite av det som hänt

Måndag - tisdag var jag i Bjurholm hos en kompis, körde isbil och lite sånt. =) onsdag drog jag på stan med syrran och köpte dom sista julklapparna.
Torsdag - Julafton! Kicki, Wilma och Linus kom och hälsade på ett tag, sen blev det dusch och sminkning osv innan vi for till mormor & morfar vid halv tre. Såg Kalle Anka men det är iinte speciellt kul längre ju =/ Käkade middag osv sen kom resten av släkten, så tomten kom och vi öppnade alla julklappar och sen fick jag och syrran skjuts av mamma hem till Vindeln. Så då vi kom dit blev det julklappsöppning med pappa ruth thomas coffe och jesper också =)

Fredagen så fixade jag mig i Vindeln sen tog jag bussen till stan, drog till röbäck på förfest och sen blev det Cover Club. typ alla var ju på corona istället så det var iinte mycket folk där. Såg iaf Niclas Hocker sjunga, annars var väl kvällen sådär. lite ups and downs liksooom.. Men helt okej ändåå.

Lördag mellandagsrea - hittade ingenting menmen. Sen åkte vi till Vindeln och fick uppleva stinkbomber. INTE FRÄSCHT!  hahah..

Söndag gjorde vi typ ingenting tror jag. chillade väl mest. sen på måndagen blev det att kliva upp tiiiidigt för att ta 06.15bussen från Vindeln till Tavelsjö för att jobba några timmar sen drog jag på stan med Coffe och syrran. Erik och Calle från Idol var på MVG och sjöng men det var helt SJUKT med folk! Såg ingenting då dom sjöng=( jaja. besvikelsen där.. eeeh. sen gick jag på stan ett tag med matilda ida och kix. Ida följde mig hem, sen på kvällen var vi med Coffe, Eve N, syrran och Kim och bara chillade =) Då Ida och Kim farit så såg vi Fucking Åmål, och hahah jag och syrran kan ju typ allt dom säger så jag förstår att coffe och eve blev irriterade ;D

jobbade idag också, sen har jag coffe och syrran startat min skoter och varit ute och kört en timme typ =) kuulkul! :D Fast nu går den inte starta så jag hoppas det fixar sig för imorgon blir det skoter med Jens, Jonte, syrran och Eve :P

Är iaf i Tavelsjö i mormor och morfars hus nu. Helt själv. dom vet inte om det nu men mormor kommer förmodligen läsa det här då dom kommer hem från fjällen ;P ska jobba tidigt imorgon eftersom vi ska ut med skotrarna vid elva så blev bäst såhär. :)

undrar hur många som orkade läsa allt det där.. lägger in massa bilder typ imorgon/övermorgon nångång då jag har lust :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0