wihohihohohoooo

Igår tog jag, Sandra, Emelie och Malin tolvbussen till mig. Hade tänkt att filma men då vi käkat klart massa pizza osv så hade det blivit mörkt och Malin och Emelie skulle snart hem:P Men vi hade kul iaf ;D haha

Vid 4 kom Sandras pappa och hämtade mig och Sandra. Jag drog på USM och tränade Step Up Bas med Ida. =) efteråt tog jag bussen till Sandra, duschade i deras nya fina badrum och resten av kvällen spenderades sittandes i hennes säng och snackade och pluggade naturkunskap till typ tolv, halv ett på natten . :P

Imorse blev det sovmorgon till typ halv tio=) sen kom Malin till Sandra så vi filmade klart reklamfilmen (ÄNTLIGEEN) så nu är det bara att redigera filmen osv.skönt=)

Drog till skolan, käkade lunch, köpte en pannacotta i Butiken som vi ska käka efter idrottsmedicinen slutar som vi har nu. Jag och Emelie ska skriva och redovisa om schlatter men då hon och Lotta är i Gävle till imorgon såå blir det jag som får försöka hitta bra fakta själv. good luck ankii.

En vimmelbild från Cover Club i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0