That's why you're beautiful

slapp skoldag idag, igen :P Kom nån kille och ville göra nåt minnestest på oss i klassen så jag provade. haha var typ rädd för att göra det, rädd för att få veta hur osmart och glömsk jag är haha, men det var inte så farligt. Man skulle memorera bokstäver medans man lyssnade på musik osv, ganska svårt faktiskt :P

Käkade lunch, och vi fick ris a la malta till efterrätt! sjukt gott är det ju :) Sen hade jag och Emelie tänkt vara duktiga och fixa idrottsmedicinen, men det hände inteee. Så jag håller på skriva på det nu lite grann..

istället så blev det bakning av muffins hemma hos mig. allt som kunde gå fel gick typ fel. haha och ja, det blev inga muffinsar heller :P dom rann ihop i ugnen... Men vi hade kul ändå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0