stuck on replay

hade askul igår, det var sjukt nice! som sagt så var vi hos mig först och fixade oss osv, sen till marres brorsas lägenhet för att förfesta lite till innan vi gick till Cover Club. Kom dit vid elva typ. och typ ALLA var där! skitkul att träffa folk som man inte sett på ett tag osv också såå=)

Då det slutade så hoppade jag och Emelie in i Nordes bil med han, Petter, nån typ Pelle och Andreas(?) drog till Vindeln, sladdade runt överallt, haha var så sjukt kuuuuul! blev att jag sov över där sen åkte jag med Emelie och Amanda till Hissjö imorse vid typ 9.

Runt 13.00 for jag, mamma och syrran till mormor och morfar, där också Kicki Wilma, Linus och Olliwer var. Så vi bakade massa pepparkakor, käkade middag osv. mysigt=)

Kom ganska nyss hem därifrån. Blir luuugn kväll ikväll. blev inte mycket sömn så jag har gått och gäspat hela dagen haha :P

haha, kanske inte speciellt snygga bilder. men vi hade kul iaf! ;D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0