so damn beautiful

Lördags spenderades hos Sandra med henne, Marre, och sen kom Emelie vid halv 4. Vi (Sandra) gjorde kyckling, klyftad potatis och bea-sås som vi åt till middag=) Sen drog vi ner till bastun, blonderade sandras hår lite, duschade och fixade oss. vid halv nio kom Eve och Anna, tog bussen till ålidhem och förfestade hos Isak som fyllde 20 då. =) Vid halv elva gick vi till Krogenkrogen, och det var riktigt roligt faktiskt! Var inte så mycket folk men det blev mer vid kanske tolv (?) jaja, sjukt kul iaf! tog en taxi hem vid tjugo över två till Sandra (Jag, Sandra, Emelie, Marre) och gjorde makaroner och skrattade åt kvällen typ ;D haha =)

Idag träffade jag Ida på stan, så vi gick och handlade lite julklappar och grejer sen drog vi på USM och gymmade lite mindre än en timme kanske. haha och jag bara sprang och sprang utan att bli trött :O Fattar inte hur det kan komma sig, men glad blev jag ;P

blev hämtad av mamma vid 3 sen har jag slagit in julklappar och bara tagit det lugnt och myst =) =)
Bilder sen fredag och lördag lägger jag in imorgon istället. nu ska jag sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0