parrrty

Igår blev det lite spontanfest i Sandras lokal, blev ändå hyfsat med folk även fast vi inte trodde det först, jag hade SJUKT kul iaf! Natali och hennes kompis Isabelle kom förbi också, askul att träffa henne igen ! riktigt länge sen. =) Då dom flesta dragit så blev jag och andré astaggade på Mias, så vi fick med oss ante också så tog vi taxi till stan, men mias var stäängt så det fick bli Subway istället:P Och ante lurade på mig southwestdressingen - inte liite stark kanske! ;O gick ju inte att äta =( så jag har kvar typ hela idag.. ;P jaja, Sen drog vi hem till André och spelade lite daatooor och sov sen.

Kom nyss till Sandra, men då var hon och skjutsade hem Jonzza och Erik till Teg så jag sitter och chillar här lite med hennes dator osv tills hon kommer hem :P Sen ska vi försöka på oss att äta subwaymackan igen, hur hungrig som helst ..!

Kommer bilder imorgon då jag laddat in dom på datorn. haha sjukt fula!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0