My God it's so beautiful when the boy smiles

Vet inte varför men jag var huur less som helst i morse. men då Emelie retade upp mig på fotolektionen så kändes det faktiskt bättre efter jag fått bli lite irriterad ;D haha, så nu är jag glaad. Sen for jag på körlektion. gick riktigt bra där faktiskt! =) inte långt kvar nuuuuu!

tillbaka till skolan och hade redovisning om schlatter på idrottsmedicinen. gick helt okej ändå om man tänker på att vi inte tränat nånting typ :P
sen typ 20 min småföretagande, skrev loggboken för december sen tog jag och emelie trebussen hem. så kom hem för inte så länge sen.

Ikväll vet jag iinte vad jag ska göra. Får se hur allting blir. antingen mys eller så kanske jag gör nåt skolarbete/faserna till körkortet eller träning? ah jag får se helt enkelt ;D

Känner att det börjar bli lite tråkigt utan några bilder men jag har tappat bort sladden mellan datorn och mobilen.. inte kul!


Tussan, "Gubben" & "Gumman" för länge sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0