He took my heart, he took my soul.

10 min kvar till Despan börjar, har iinte fått mycket gjort på naturkunskapen kan jag ju säga. Fattar inte frågorna! och fattar inte var svaren finns heller. Kroppen är invecklad!

Blir nog att sitta uppe länge ikväll. Går gäärna och lägger mig men vill få godkänt på provet så jag har väl inte så mycket till val.

Skönt iaf att jag slutar ungefär halv elva imorgon ;) då jag varit på idrottsmedicinlektionen, och gjort NKprovet så blir det stan typ 2 timmar innan jag tar första bussen hem halv ett. Vid ett sånt här tillfälle hade det varit gaanska skönt med körkort faktiskt..

Jaja, tror jag ska börja ta fram lite te och frukt innan DH börjar, =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0