"blodprov"

Efter afrodance 17-18, som var helt okej=) så kom pappa och hämtade mig och syrran så vi åkte till Vindeln. Ruth fyllde ju 40 igår så vi firade henne=) hon fick en ansiktsbehandling + nacke/axlar massage på Wilma :) sen fikade vi lite och efter det så blev det TP. ett frågespel som jag verkligen HATAR. :P ska aldrig spela det mer, haha jag blir ju bara på dåligt humör=(

Sitter på naturkunskap nu, känns som jag ofta bloggar på just den lektionen :P vi ska iaf svara på instuderingsfrågor till provet efter jul. men jag har inte boken med mig så jag får göra det hemma istället,
Sen blir det lunch och efter det så ska vi gå(!?) eller åka buss till iksu.  Vi ska ha beachvolley där på idrotten =) blir naaajs!

Kommentarer
Postat av: Ruthan

hihihi... det märktes då inte att du HATAR det där spelet... ;-) Du var ju så entusiastisk!!! :P

2009-12-16 @ 23:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0