All I want for christmas is you

Fredagskvällen tillbringades i skogen hos ida , med hon och matilda + idas föräldrar;) Vi bakade massa som dom skulle sälja på Forslunda, sen såg vi Idolfinalen. riktigt bra vinnarlåt tycker jag ju ;D jaja, mamma kom och hämtade mig vid elva/halv tolv sen for jag hem och packeterade mina muffinsar osv.

Lördagen på Forslunda var ändå helt okej, även fast jag var sjukt otaggad! Men mamma kom med varm choklad till oss så vi blev lite varmare för en stund iaf =P Hade 18 påsar med 4 muffinsar i varje 20 kr/st. Fick sålt 11 st där. sen resten tänkte vi sälja till släktingar och lärare typ ;P

Hem vid halv tre, chillade ett tag sen kom Jens och hämtade mig för han skulle till akuten och kolla handen som han hade gjort illa när han "ramlade".. ;) Kom dit vid 4,halv 5. Tillbringade nästan hela tiden i olika väntrum. Var klara där till typ lite över  8 och vi fick då veta att det bara var nåt skit i såret så han skulle bara hem och tvätta i gulsåpa typ :P ba jaaaja då vet vi det efter typ 3-4 timmars väntan...

Drog till Frasses drive in, käkade miniskrov/skrov och sen drog vi hem till mig och såg Rat race, haha kul film ändå, var ganska underskattad av mig innan men :P det var treevligt iaf=)
Egentligen var ju tanken att ida skulle komma till mig och luciavaka men det blev som så sent och hon kände sig lite sliiten efter dagens bravader så ;P heheh

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej..

2009-12-13 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0