World go round

festen igår vart lyckad faktiskt=) då det väl drog igång och allt folk kommit så blev det faktiskt riktigt kul ! det blev bastu och bad, iskallt i havet men ändå:P sen satt vi väl mest och snackade, käkade beasås osv ;D
haha sen var jag ju så skicklig att jag halkade på stenarna då jag skulle tvätta händerna i vattnet så blev ju dyyngblöt också.. :P

tror iaf att det blev runt 20-25 pers ändå. några som skulle komma som inte kom osv men det blev bra ändå:)

imorse då vi skulle dra några st. (Jag, Fredde, Felix, Måns, Tommy och Eve) så skulle ju Lukas skjutsa över oss med båten. från början startade den inte men efter ett tag gick den igång..  han körde och släppte av alla utom Eve som skulle av på ett annat ställe än hamnen och sen fick han inte igång båten igen.. haha så dryyygt med tanke på att det verkligen ösregnade också! och vi andra gick ju till bussen lite längre bort... for iaf till bias (mias) och köpte massor av mat. blev sjukt mätt iaf ;D sen gick vi lite mer i regnet ute på stan tills jag fick skjuts hem.

sen har jag inte gjort så mkt idag. sovit, sett tv och suttit vid datorn ungefär. Kanske borde gå och lägga mig nu också eftersom jag och Ida ska på stan imorgon... God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0