morrmorr

Var på vårdcentralen igår igen eftersom min hals började göra ont igen. Men det var tydligen bara nånting som förhoppningsvis går bort om ett tag så det är bara att vänta ut det ungefär.

På kvällen for jag och mamma och åt hos mormor, sen sov jag över här eftersom idag har jag hjälpt till på skolan med byggstäd och lite annat. Dom har för lite folk för att kunna hinna med allt som ska göras innan torsdag eller när det var, så då hoppade jag in och hjälpte till , blir imorgon också, sen ungefär 2 timmar på torsdag:) pengarna rullar in som dom ska.. ;)

ikväll blire att vara med ida. vet inte vad vi ska göra. kanske bio , annars blire bara chilla lite osv : )  Men nu tror jag att jag ska köra hem från mormor, ta en dusch och fräsha till mig lite sen ser vi vad det blir för nåt ikväll =)



Kanske ser den här ikväll..?
eller någon annan. we'll seeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0