Knock you down

igår drog jag sandra erik och jonzza till fredde. drack lite,  drog och kollade på jonzzas nya lägenhet, sökte fest eller nåntign att göra..  men blev iaf så att jag och Sandra gick till teg på en fest där. träffade thomas, kicko, och lite annat folk. trevliigt vare iaf=) sen gick vi tillbaka till stan eftersom erik och jonzza sett klart bion. så vi drog hem till fredde igen och såg film och efter den så skjutsade jonzza hem mig till hissjö.

smsade bullen och andré, så adam och andré hämtade upp mig sen for vi till andré och myste lite:) vaknade vid halv elva i morse. dom försökte fixa ett fönster på adams bil, men det slutade med att det gick sönder ...

är hemma nu , håller på tvätta kläder, göra ansiktsmask, fixa naglarna och alla dom där tjejgrejerna ;D senare ska vi dra till Luckys stuga på nån ö utanför Holmsund eller vare va och festa ! blir typ runt 30 pers eller nåt sånt så jag taggaar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0