Broken-hearted girl

vaknade vid halv ett igår (lördag) , sen blev det mest att ta det lugnt ett tag och vid halv 4 började jag göra mig iordning. Thomas och Lovisa kom förbi och hämtade mig och syrran vid halv 5 sen for vi till stan. Mötte upp pappa, ruth coffe, jesper och Lovisas familj på Megazone. Vi körde tjejerna mot killarna mot föräldrarna. thomas kom etta och jag tvåa ;) niceee. hah och pappa blev typ sist=( 

Aja, efteråt så gick vi  till Eurasia allihop. Jag åt stekt kyckling, ris, annanas och sötsur sås. mmh, asgott! =) Till efterrätt delade jag och syrran på glass och blandad frukt, fast smakade sån där friterad banan och glass av coffe. det var ju sjuukt gott! :O det blir ju att ta det nästa gång!  Då vi hade suttit där 1½ timme så blev jag och emelie less så vi gick ut på stan ett tag med coffe och jesper. 

Hade ju egentligen velat fara på typ rockkrock med några, eller iaf hitta på nånting men ingenting blev det. så vi åkte med thomas tillbaka till hissjö. Jag och syrran åt popcorn och cola och såg på Den Gröna Milen. har aldrig sett den filmen förut men den var riktigt bra! sen efter den började American history X, också en bra film ;D men orkade inte ens se halva så gick jag och la mig. Wilma sov förresten över också. hon följde med hem från mormor där mamma hade varit och ätit..

oj, blev kanske lite väl långt,. jaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0