Breakin' at the cracks

tycker det är så sköönt med bara tre lektioner/dag i skolan nu! varje dag också:) bara luncherna som kommer förstöra då vädret blir dåligt osv.. Tur då att vi får datorerna imorgon;) känns fett braaaa

sista lektionen slutade så jag missade 14.45 bussen med tre minuter... kul!? nej. så jag drog ner på stan och gick runt ett tag till trebussen gick hem.

somnade på soffan och sen smsade ida så jag åkte med hem till henne. träffade Fläcken. hennes grannes assöta kattunge:) La oss och såg Bröllopsduellen och sen åt vi glass med strössel och kolasås framför filmen Bandidas. gööda=) haha sen ringde Jonte och Oskar och ville låna min hårspray till en.. potatiskanon(?) hah, så dom fick fara och hämta den hemma hos mig. ser fram emot att se filmen sen nångång ;D hehe

Nä nu ska jag gå och lägga mig. måste bara läsa lite bloggar först :P godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0