you spin my head right round right round..

just kommit hem från stan nu. sitter och trycker i mig cheesecake ;D huuur gott som helst!
"förfesten" var det ganska mkt folk, jag sandra marre eve jonzza erik nico gustav jesper nicpå peter johan johan olivia osv.. var riktigt kul faktiskt:) satt mest ute på balkongen och chillade. musik,pratade osv.. sen runt 10 kanske, så börjde lite folk dra. så vi drog till bräntis, MEN fick vikomma in där eller? NEj  det fick vi inte, blev så jääävla less. varför orkar hon ens bry sig om jag kommit in eller inte? till slut blev alla på så sjukt dåligt humör. vi drog hem till sandra, gjorde pommes och bearnaisesås och käkade det.. sen ringde jag mamma om hämtning.
en sammanfatttning om kvällen blev alltså; kul från början, sög på slutet.........

nu ska jag bara ta bort sminket, borsta tänderna sen SOVA! imorgon blire att baka lite fika sen kommer några hit för filmkväll !:) godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0