Påskhelgen i Joeström ochsåvidareee

i torsdags vid halv 4 for vi till fjällen. stannade i Granö för att hämta lite grejer sen körde jag ungefär resten av vägen. Tills vi blev stoppade av polisen och vi inte hade med övningskörningspapperna... Men det gick bra och vi fick då ingen böter så :P
På fredagen for jag,mamma,syrran,kicki och wilma på en liten skotertur, det var sjukt varmt och riktigt fin utsikt osv. =) På kvällen spelade vi TP (CP..)  jag blev bara sur av det där spelet.. :P  och såg Underbara älskade.
Lördagen for alla (Kicki peter wilma linus mormor morfar mamma jag och syrran) ut med skotrarna, var vid Seinesvattnet och chillade. åkte lite snowboard, solade, åt, körde skoter osv;D  jag, emelie och peter for ut en sväng också, for och hoppade osv. huur kul som helst! :D senare så blev det typ påskmiddag och det där. satt mest och snackade och så, spelade lite TP igen. eftersom det inte finns så jättemycket att göra där :P
söndags for vi ut igen. det var molnigt men vi tänkte att solen kommer väl snart. så vi hittade nåt ställe där vi gjorde upp eld och sånt. men däär var det inte speciellt roligt. det regnade, blåste och var kallt. så vi åt typ upp det vi hade med oss sen körde vi hem.
På måndagen körde vi hem. Mamma körde eftersom vi inte ville riskera att få böter.. så det var lite trååkigt. menmen. Kom fram till Granö runt halv 6 ungefär.Då blev det bara att ta in grejerna sen for jag coffe och jesper ut med skotrarna:P väldigt mycket vatten på isen nu, så kändes liite hemskt då man som "sugs fast" ;P men det var kuuul ändå=) Sen for jag och coffe med cykeln för att kolla om sjöbloms var öppet för han ville ha godis. men det var stängt. så det var bara att cykla hem igen. Men det var riktigt härligt väder! kändes som sommaar :) Då vi kom in spelade vi tvspel. först Fifa . jag var väl inte jätteduktig, men det gick :P förlorade men...
SEN så spelade vi James Bond. ååååååååååh så sur jag blev! det gick ju inte! ;O vhblöäpgåg ville bara dampa...
Kl nio blev det tv. Van Veeteren.

Idag har jag inte gjort så mycket. duschat, dammsugat eftersom hundarna lossar sjukt mycket hår nu...... INTE kul .
Men det är fint väder. funderar näästan på att gå ut eller nåt . skulle va sköönt

nyss kom pappa ruth och dom hem. Från första juli äre Vindeln som gäller ;D
http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/347008


Kommentarer
Postat av: idaaa

vänta vaa, ska ni flytta? ;o

2009-04-15 @ 20:39:51
URL: http://idislarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0