old macdonald had a farm, iah iiah oohh

igår följde jag med pappa då han jobbade. jag övningskörde lite överallt runt vindeln och det gick väl.. ganska bra ändå:P bara vissa grejer jag måste tänka på... Taggar körlektion den 22 iaf! :D
Idag for jag hem till Hissjö. och kattungarna börjar ju bli stoora!:) 2½ veckor nu. Tips på namn? En tjej och en kille är det:)

Då mamma slutar ska vi till stan. Sola lite och handla osv. Jag ska blondera syrran. Funderar ju på att göra det själv också. men jag har sån beslutsångest! tror nog att jag blonderar mig ändå.. om det blir dåligt är det ju bara att färga det brunt igen, fast dyrt blire juu. :P





20 dagar kvar nu! :D
Utomlaaands!

Kommentarer
Postat av: idaaa

döp båda till palten kanske? :]

Och sluta va så meeeeesig, bli blond :D

2009-04-16 @ 17:07:52
URL: http://idislarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0