I'm addicted to you

Den här skoldagen måste ha varit den segaste! :O alla höll på dö på våran typ 1½ timmes historia vi hade idag. man blir ju inte direkt pigg om man säger så. men iaf så slutade dagen med Älgleken på Naturkunskapen. haha, ganska kul varen ändå :P


efter skolan for jag och mamma på Obs och lite sånt, sen for jag på Teorilektion på trafikskolan. Efter det så har jag gjort lite av en komplettering till historiakursprovet jag fick ig på.., städat, duschat och packat lite.

Föör imorgon bär det av till fjällen:) Var sjukt länge sen jag var där faktiskt! Så det ska bli rooligt. Jag ska övningsköra dit också, eller jag får se hur länge jag orkar köra men :P Vet inte hur länge jag är där men blir nog söndag,måndag eller nåt sånt. Får väl see =)

Sovmorgon till halv 11 imorgon, men eftersom det inte går speciellt bra med bussar så måste jag vänta en timme på skolan.. "Du får väl göra bort nåt plugg eller nåt så du inte slösar bort tiden" ja det känns ju taggat. men det värsta är att jag borde göra det. vet dock inte vad jag kan göra meeeeen, ja. annars får jag väl sitta och titta på dom andra som har bollspel eller nåt. Själv har man kompledigt från dansen. Känns typ tråkigt ;P
Så imorgon har jag bara svenska,lunch , gruppträning :D

Nu borde jag gå och borsta tänderna så jag inte äter mer av godiset jag har till helgen... gåånaaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0