Hold me down



Sitter hos emelie nu, varsin säng och varsin bärbar dator., sköönt! ;D  ska snart börja plugga avspänning&stresshantering. Prov imorgon så. Hoppas på ett VG nurååå

Idag slutade jag ett. så hängde kvar på skolan till kvart i två med emelie och malin som hade lektion halv tre. Sen tog jag tvåbussen hem och chillade ett tag tills 4bussen passerade hissjö så hoppade jag på och följde med hägga hem till hennee. Jag har liksom tappat bort min stresshanteringsbok så då var emelie snäll och erbjöd mig att få komma och plugga hos henne=)

Veckan blir sjuukt najs! ingen dans idag. iofs vanlig dag imorgon, sen på torsdag börjar jag halv elva och slutar ett!! ASNICE! ;D då drar jag till fjällen (Joeström) med typ, släkten och är där över helgen ungefär:) har itne varit där på läänge så det ska bli kuul!

NUU ska vi börja plugga. harehaajjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0