away from the sun

Gick faktiskt bra på första körlektionen idag:) Inte för att det var speciellt svåra grejer men.. Kul vare! for till skolan och hade engelska, lunch och lite historia sen blev det genrep för dansen och klockan 16.20 var det dags för uppvisning på After School. Det gick ganska bra ändå, så behöver inte skämmas för att ha gjort bort sig inför skolan eller så.. :P menmen. Sen var det ju modevisning, musik, massa folk och sånt så de va ba kuul!=)

Jag och Ida for till stan efter vi dansat. köpte hamburgare på donkaan och gick sen till trafikskolan. Meen då vi kom dit var det typ dött. såå ingen teori idag eftersom det var riskettan tydligen.tog bussen hem, kändes skönt att få vara ensam hemma ett tag innan mamma och syrran kom hem. men då jag kom hem hittade jag inte husnyckeln!;O inga pengar på mobilen eller nånting... så jag gick upp till "min och josses" barack och satt där och chillade ett tag. Höll nästan inte på ta mig ut därifrån heller pga all snö framför dörren så jag var tvungen att pressa mig ut. ett litet problem bara var att det satt en spindel på dörrkarmen också... :S menmen, den försvann och tillslut tog jag mod till mig och tryckte mig ut ;P usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0