att göra innan turket, 6 maj!

packa
städa
läsa teori
plugg
sola
filmkväll
18år!
träna
grilla(?)
studsmatta
kolla flyttahemifrångrejer
VALBORG!
vad händer på valborg!? imorgon! har ingen aning om var jag ska vara .......



Nkprovet idag gick ganska bra ändå, skönt ;D träffade pappa för lite övningskörning i stan. det kändes skit. men pappa tyckte det var bra.. aja. sen var jag ida och matilda på teorilektion "Grunder" sjukt tråkigt. ville bara hem. :P bokade en till tid till körlektion också, så nu har jag rätt mycket bokat framöver..=)

Imorgon har jag bara svenska och gruppträning. men jag vet inte om vi behöver komma på svenskan. jag har ändå gjort klart det man ska hålla på med såå. hade tänkt köra moppen in meen då är det ingen luft i bakdäcket så det går intee. blir nog halv 12bussen in:) härliiigt! möta ida på stan ett tag, sen träffa pappa för att få låna resväskan osv. sen blir det hem. förhoppningsvis vet jag vart jag ska vara på kvällen då också.. ååh

nu blir det att göra bort lite plugg och sen chillaa. hare!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0