april april!

Idag fyller Josse 18, Grattis! Festen blir på lördag och den taggar jag!=D

Ganska skön skoldag idag. 13.45bussen hem sen for jag,mamma,mormor och kicki och bokade en resa till Turkiet Alanya, preliminärt. Vi har till imorgon att bestämma oss. Mamma är bara orolig att vi ska få IG i nåt ämne i skolan för att vi egenligen inte får ta ledigt pga semester. + att då är vi utomlands 6-13 maj, sen 2-10 juni. så det blir ju några dagar ändå.. Men jag hoppas verkligen vi åker!
Då det var klart så gick jag till Umeå-Vännäs Trafikskola. mötte ida och matilda där och hade teorilektion 17.30-19.10. Körde hem med mamma . Måste verkligen försöka köra så mycket som möjligt nu så jag kan ta körkortet i maj nångång.

Efter vi kommit hem har jag varit ute på promenad med båda hundarna, sen gjort lite situps och tagit en snabbdusch. Nu håller jag på se Fast and the furious - Tokyo Drift. det är egenligen den dåligaste av filmerna men den får duga:P

neeedu nu ska jag fortsätta se. harehaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0