aaaaall alone

Sitter på skolan nu , alla andra har matte så jag väntar på naturkunskapen som börjar om en timme. Roligt roligt. eller inte. Vi ska bara kolla på nån jord och sen får man gå. tar väl typ tio minuter.. Tur att Emelie har golfen parkerad ute på parkeringen, så vi slipper vänta på nån buss!=)
Då jag kommer hem ska jag fortsätta övertala mamma att det  är okej att missa i skolan blablabla för att vi ska kunna fara utomlands.skulle vara sschööönt!


dryyygt att sitta vid datorer där internet försvinner? JAAAAAA...!!



JUST DET. Måste skriva också att idag ringde dom från Umeå-Vännäs och jag ska köra med Thomas. Första körlektionen är 22 april, nästa 28. låg väntetid jag vet, dom har mycket nu. Men ska iaf försöka ta så många som möjligt på kort tid så jag har körkortet innan Kroatien.! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0