ursäkta det långa inlägget...

Blev en lugn helg för mig. I fredags var vi ett tag hos mormor och morfar. där var också mina tre (galna) kusiner, kul kul ;P Då vi kom hem så hade jag jäääättetråkigt, kände verkligen att jag borde ha farit på festen iallafall! Ida ringde vid elva, fick prata med Timo och Matilda ett tag också. Dom hade typ "fest" på röbäck och hade då roligare än mig iaf :P

Lördags for jag och mamma in till stan, skulle köpa batteri + batteriladdare till min gamla 90-tals bärbara dator. Gick in på OnOff. och hahah minen killen gjorde då jag tog upp datorn ur påsen! tror inte han var beredd på en sån där gammal dator..  men iaf så fanns det inte några tillbehör till Delldatorer så det sög. Efter vårat misslyckade besök där så for vi till Barnens Hus istället, köpte presenter till min kusin Linus som fyllde 5 år igår.

vid 14.00 körde vi dit och åt ormtårta, "ermiter" (ingen fattar vad det är men jag ska göra såna då jag fyller 18 haha ;D ) var där ett tag, blablaba orkar inte berätta allt. men sen på kvällen så for vi några st till Balder och åt tacobuffé/grillbuffé, mycket gott! =)  Kom hem, Sandra ringde och ville att jag skulle komma till stan, men hon ringde en timme för sent :/ Så istället så försökte jag och mormor förstå oss på Idolspelet men det var lite konstigt..

Idag var jag ensam på streetfunken för Sandra var nästan en Örjan. Och faktiskt så var det roligare den här gången! :) Dansade lite till Lady Gaga - Just Dance osvosv. :) Sen har jag klippt gräs, lagat mat, och skrivit kalligrafin som inte blev bra, jag visstere :( men den kanske får duga..  Nu ska jag duscha sen se Greek, asbra!


söndagar 19.00 på 5an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0