Träningsvärk!?

tog sovmorgon imorse, så jag kom till skolan vid kvart i tio. Då gick jag och Sandra och köpte kycklingmacka eftersom ingen av oss hade ätit någon frukost i morse :P Efter det så hade vi historia, idrott (fotboll, som jag inte var med på. Jag och Evelina gick till sjukhuset istället.) och sen psykologi. Alltså jag måste säga att det är ett av dom intressantaste ämnena vi har!

Efter skolan blev det stan, ÄNTLIGEN köpte jag en kalender. Sen gick vi till Träna och körde ett bodycombat-pass. En halvtimme efter det slutat så satt jag och Sandra i gymmet på USM. Körde lite övningar i "gynekologstolarna" och väntade på att Dancehall'en skulle börja. Och seriöst. Dancehall måste vara det roligaste som finns! Fattar inte att jag väntade så länge på att anmäla mig tills det var fullt :/ Blir att vänta till nästa termin ist och nöja sig med Streetfunk den här terminen :P
 
Nä nu måste jag göra lite svenska, barnlitteratur sen sova. Imorgon blir det IKSU och Team Cycling & Body Pump. :)

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0