söndag

Första streetfunk igår. Jag och Sandra är äldst. Det är bara 45 minuter så man hinner inte dansa så värst länge. Mycket bättre med 1.20 min som dom har på balettakademien ju! Men det blir nog bra, tagga uppträda på idun sen då :P

Efter det så for jag och Sandra till IKSU med Purk och Ankan. Hängde lite i gymmet sen spelade vi squash. Haha kan då inte påstå att vi är duktiga! Men det var kul ändå :) efter det så hämtade vi bikini hos sandra och badade i bubbelpoolen typ en timme. Kl 17.00 skulle vi på Bodycombat men eftersom jag inte hade ätit sen 10.00 och vi inte hittade nånstans där det gick att köpa mat så struntade vi i träningen och for till McDonalds och köpte glass, donut/muffins, chicken wrap och chicken burger / nåt meal. FETA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0