onödigt att läsa det här. har tråkigt så skriver bara massa skit

viltskavsgryta till lunch. jag är huungrig! hann inte äta nån frukost så.. känns som det börjar bli ganska vanligt nu. inte bra! måste kliva upp tidigaree

sitter på skolan, har historia. men eftersom jag glömde skåpnyckeln så kan jag inte göra så mycket. vet inte om jag orkar fara på kalligrafin, har grejerna hemma.. menee ja. blir så mycket skolk då lektionen är två timmar.. borde kanske fara ändå. men skulle vara asskönt att fara hem tiidigt =) äh jag får se hur jag gör.

Taggar typ Hamlet på engelskan, känns ganska kul ändå! om vi får ha på oss typ utklädningskläder osv. eheheh.

Jag mååste göra matte. Kanske far till pappa ikväll och får hjälp. men frågan är ju om han kan sån här cpmatte. ser väl..  Sen bio nångång i veckan,. kulkul =)

nä nu måste jag kanske börja med historiafrågorna annars har jag ännu mer att göra då jag kommer hem. har bara ett litet problem. Jag har inte boken där man ska hitta svaren. så jaa det kommer väl bli att jag sitter här och gör ingenting
 
OCH JAG MÅSTE SÄGA ATT JAG TROR DOM HAR SPÄRRAT APBERGET PÅ SKOLAN! (varning för apbergetnörd där men tycker ändå det suger om det nu är så att det är spärrat..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0