Just lose it

händelserik dag idag, då jag körde moppe till skolan imorse såg jag en mosad.. katt? på vägen. uuusch:( sen då jag var i stan och körde skulle jag typ fixa till väskan på moppen eller nåt, och då var jag sååååå nära på köra in i ett vägräcke :O kunde typ dött, blev lite skakis där iaf!

Körde till tandläkaren, väntade ett tag. Det var inte idag jag hade tid. Så jag körde till skolan, vi hade engelska och letade kläder till Hamlet. Svenska, satt bara och snackade. Lunch pasta och skinksås! Kalligrafi,lämnade in Frakturuppgiften, fick sluta en timme tidigare för läraren skulle på nåt möte. Körde hem och såg den mosade katten vid vägen igen, och nu ska jag hitta en låttext till nästa kalligrafiuppgift sen göra maat :) ensam hemma till typ sju så det blir lugnt ikwääll

TAGGA TORSDAG OCH FREDAG! TJOHOO :D

"Ungelica Undersson"...


Kommentarer
Postat av: sandrooo

vad händer på torsdag? xD

2008-09-22 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0