Hit the floor

Body Pump och Spinning på IKSU idag med friskvårdstvåorna. Riktigt svettigt blev det :O men roligt vare! =)
 
Efter skolan följde jag med pappa på hans jobb, drack varm choklaad :) och sen for vi på Frasses och käkade. Det var riktigt treevligt =) Haha men det var liite pinsamt då han satt och skulle ta massa kort på mig.. aja jag överlevde ;P


Orkade inte ens äta upp ett miniskrov.. :P 

Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Sett  dom sista typ 6 avsnitten av Paradise Hotel :P Är ganska skönt att bara vara hemma och ta det lugnt ibland, men ändå känns det rätt tråkigt..

Rave imorgon? jag får se hur jag gör.. Skulle ändå vara kul! men nu tror jag att jag ska sova, eller nåt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0