Here for the party!

Mirrors var aasbra! om man gillar skräckfilmer så ska man absolut se den :D

Igår hade vi kursprov i svenska, tror iinte det blev så bra men det får duga ;D Efter det så for jag och Sandra och kollade på den nya affären D&D "de å de" , men det var sjuuukt dyrt :/  Sandra köpte då en rosa boll på Intersport för 1 krona haha :D Sen gick vi på Obs och köpte Ben and Jerry glass, mmmhh! och godis (jag som har slutat med godis. duktigt.. :P ) såg lite  SATC och bara chillade, taggade osv ;D

Ikväll är det fest så nu tror jag att jag ska gå och se om jag kan laga plättar till middag kanske.. sen börja göra mig klar för ikväll, blir niiice :D Sandra, Malin, Marre och kanske Anka (och sandras pappa) kommer och hämtar mig vid 18.20 så ,
Ha en trevlig kväll allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0