goo goo dolls - iris

imorse hade jag kört halvvägs till stan med moppen då Sandra ringde och sa att hon och Marre inte orkade fara på friluftsdagen och gå typ två timmar runt nydala, och då blev inte jag heller så taggad såå jag for hem till Sandra. Vi var feta och bakade kladdkaka och såg sedan på P.S. I Love You. :)

Blev sugen på shoppa så Sandra ska bara tvätta håret sen drar vi till H&M och ska försöka hitta några fina kläder osv. måste köpa en ny mascara också.. Det blir bra :)

Då jag kommer hem tror jag att jag måste ta mod till mig och börja skriva kalligrafin på det fina papperet för att sen lämna in det.. Sen plugga psykologi och imorgon ska jag och pappa försöka oss på matten. Frågan är ju hur bra det kommer gå :P 

Ikväll blire Top Model kl 20.00 greaat :D



 hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0