Breakeven

iskallt på skolan idag, jag gick seriöst och skakade! och kul att höra att dom inte sätter på värmen förrän om två veckor... :/
Sen var det fadderdag, så ettorna fick köra Älskling,älskling. speeddating med oss tvåor (riktigt drygt att sitta och prata om samma två frågor med typ 25-30 pers :P )
 -Finns det något du skulle vilja göra men inte vågar?
-Jag skulle vilja bajsa i någons mun.
 hahahha det var liite oväntat! ;D
Burträskbingo och sen fika. Mh, inte alls dåligt !

Slutade typ halv tre sen for jag, Marre, Malin och Sandra på stan, jag hittade en tunika på gina tricot, ska nog gå och prova den igen ikväll och se så jag vill ha den :P sen måååååste jag verkligen läsa psykologin.. och räkna matte...

hujjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0