wiiiiiie

Friskvårdsdagen på iksu var sjukt kul! =) gick till sjukhuset på 8 minuter (lotta sa att det tog 15-20 min) och tog sen trebussen hem. hämtade grejer och for sen till Tavelsjö. Vi åt aaasstark kyckling och makaroner, sen fettade vi som vanligt. Chokladpudding med vindruvor i. mmh! Satt uppe till typ ett för att göra kalligrafi och rättskunskap men ändå är inget helt klart än!

Redovisning idag också, kommer gå skit eftersom det inte heller är klart. Måste snacka med min grupp då dom kommer till skolan.. Men det ska nog gå att lösa på nåt sätt :) 
Rättskunskapsprov och sen slutar jag. Tanken var ju att jag skulle dra ner på stan, köpa en kofta osv men pga vädret (typ storm) så känns det inte så taggande... 

Senare drar vi till Tavelsjö för förfest och åker sen med Jonzza till festen. Hoppas på mycket Trevligt folk så det blir nog bara braa :D

Have a nice dayyyy :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0