we're in heaven

Måndagen mycket slapp, hade sovmorgon men missade bussen så jag stannade hemma hela dagen istället :) skönt! Var duktigt och gjorde massa kalligrafi, rätskunskap, historia och sen var jag ute och fotade lite höstbilder=) =)

På kvällen så tog jag bussen till Picturelake och efter en timme eller så så kom Sandra dit också :) Vi chillade lite sen gick vi och la oss i sköönsängen ;D

Idag var vi duktiga och tog oss till skolan i tid, hade repetition för Hamlet (som vi ska uppträda på engelska för massa klasser imorgon i aulan) och senare hade vi matteprov. Jag gjorde mitt på 10 minuter, sen tog jag 13.45 bussen hem, deeet är härligt!

har varit ute och sprungit idag också, känner mig ganska duktig faktiskt, sen blev det duschen och kl 21.00 blir det att se DH och äta fruktsallaad :)

Någon som styr fest på fredag? taggar nåt iaf, orkar inte bara vara hemma :P

hare bra levertran (?) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0