Wake up to the real world

Dagen började med att jag försov mig så det blev en senare buss. skönt :P
Kalligrafi 25 minuter eftersom jag kom liiite sent ;P
Aerobics på gruppträningen, askul :D
Lunch; korvsås och pasta,gööda!
sen hade vi ingen lärare på svenskan
och vi fick hemuppgift på rättskunskapen så jag slutade alltså 11.50 idag, inte tråkigt alls :D
Såå jag gick till stan, köpte ett par örhängen och en hårspray sen tog jag tvåbussen hem.

Ikväll blir det att vara hemma och ta det lugnt ( och inte äta onyttigheter!) sen imorgon bär det av till Robertsfors för middag, fett och skräckfilmer med tjejorna=)
Söndag blire streetfunk som vanligt, och efter det ska typ jag och pappa hitta på nåt, middag, bowla eller liknande. trevligt trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0