hello you

Ikväll kom josse hit, vi spelade lite kort, snackade och såg televisioon.trevligttrevligt =) DYNGVÄDER ute, känner typ hur huset flyttar på sig pga blåsten. inte kul. nåt annat som inte heller är kul är att vi har dans imorgon. känns ganska otaggat som vanligt.. Men imorgonkväll blir det iallafall Cardiomuskel och core, eller hur sandroo? =) det är däremot kul!

Nu taggar jag annandag jul, jag och jens har bestämmt att vi ska ha annandagsjulfest då så det blir asbra ;D


Kan hon komma hem så jag kan gå och soova... :O :P


Kommentarer
Postat av: emmeliiie

MEN ANGELICAAAAAAAAAAAAAAA, jag är ju ensam hemma annandag jul. ni skulle ju komma :(

2008-10-30 @ 12:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0