Read my mind..

har inte bloggat på länge nu känns det som (bara tre dagar sen, men ändå :P ) men det beror baara på att vi har typ .. den sämsta datorn eveeeeerrR! men idag har den faktiskt varit gaanska snäll med mig . aja.

For till stan igår, träffade Natali på bussen dit, det var najss=) Sen gick jag och Sandra på stan ett tag.
Jag provade 10000 olika jeans och hittade till sist ett par på Wear it för 400kr  :)  Sen åkte vi 18.20 bussen där jag träffade på Coffe och Emil. det var lite oväntat :P Kom sen på att jag glömt nyckeln till lägenheten som vi skulle till. så hoppade av hemma hos mig och åkte sen med pappa, Ruth och Jesper till Tsjö lite senare:) chillade i lägenheten med godis och cheeseballs. SÅ FEEEEETAA!

upp tjugofem i nio idag. bussen gick fem i. så det blev osminkat osv men det funkar det med. tänkte gå och lägga mig då jag kom hem men inte det. då ligger syrran och hennes kompis i mitt rum! så det fick bli tv och dator istället. fått massa bra låttips så sitter och lyssnar för fullt nu =)

Ikväll blir det att dra till Granö och vara där till fredag. trevligttrevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0