pizza på Sandra

"sovmorgon" imorse, råkade sova liite för länge så det blev 9bussen idag :P Känner att jag börjar ta lite för många senare bussar nu.. Men är så sjukt less på skolan så jag orkar inte bry mig så mycket.
Hade rättskunskap (tagga prov på fredag..) , lunch soppa och bröd. Sen historia. Powerpoint som vanligt! Fattar han inte att man inte orkar sitta och lyssna på hans prat 70 minuter? aja, efter det matte. Fick tillbaka proven, jag hade näästan ett rätt ;D  sen hade vi innebandy på idrotten, det var askul! =) Sen fyrabussen hem, saknades två säten framför Oskar och Josse så jag satt på golvet. Det var rätt chiill ;D

Nu ska jag kolla på Thomas powerpoints och plugga in det, sen svara på massa rättskunskapsfrågor till provet, försöka komma på hur jag ska göra psykologin utan bok, sen träna lite kalligrafi. Har veckan ut på mig att lämna in både rotunda och textur. Kommer ju inte blir bra kan jag loova. Har bara börjat lite på rotunda såå.. :/
Sen blir det att se Desperate Housewives, läsa lite ur boken "Som jag vill vara" eller hur den heter. ASBRA. jag låg uppe typ två timmar igårkväll bara för att jag inte kunde lägga ifrån mig den..

nä nu måste jag plugga.. inte kul alls,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0